Stworzenie firmy jako proaktywnej firmy i utrzymać klientów przez długi czas dzięki dobrej komunikacji.
Kiedy myślimy o nieefektywnej komunikacji, zwykle myślimy o zwykłych winowajców: umiejętności ubogich słuchania, dobór słów i terminów. Istnieją jednak dwie inne główne pułapek do dobrej komunikacji, które mogą być dość zaskakująca: strachu i niechęci. Jak te emocje uniemożliwić komunikowanie się dobrze, a co ważniejsze, w jaki sposób można je przezwyciężyć?
Nieoczekiwany bariery skutecznej komunikacji # 1: FEAR
Strach jest prawdziwą przeszkodą dla zdrowej komunikacji. Na przykład, osoba może się bać, jak pracownik człowiek zareaguje na pewnych informacji lub do pewnego wniosku. W takich przypadkach, uczciwej komunikacji i dobrze przemyślane brzmienia są szczególnie potrzebne. Ustnych zapewnień z ciągłym niepokojem będzie komunikować osobistego interesu, które przyczyniłoby się do rozwoju dobrych stosunków.
Jak pokonać strach
Jeżeli zachodzi sytuacja, która może wymagać, aby powiedzieć coś, co może mieć negatywne reperkusje, po następnych kilku kroków:
·Psychicznie ocenić sytuację bardzo uważnie.
·Zadaj sobie pytanie, czy chcesz, aby ktoś powiedzieć, co się dzieje, jeśli były w jego położeniu: "Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś powiedział mi"
·Jeśli odpowiedź jest twierdząca, myśleć o tym, co trzeba powiedzieć.
Salomon, mądry król Jerozolimy, powiedział kiedyś: "Jak jabłka złota w srebrnych rzeźb to słowo wypowiedziane we właściwym czasie dla niego." (Przysłów 25:11) Co należy rozumieć pod pojęciem tym stwierdzeniem? "Złote jabłka w srebrnych rzeźb" może oznaczać rzeźbione prace, takie jak wygrawerowanym srebrnym zasobnika z owoców złota na nim. Ponieważ wcześniejsze wersety tego rozdziału Przysłów wspomnieć ludzi zbliżających się do króla, werset ten może odnosić się do prezentów przekazanych linijką-złote ozdoby w kształcie jabłka umieszczonych na tacach srebra.
https://malinowska.pl/