http://www.kaskada.waw.pl/
Kiedy wierzysz w to, co masz do powiedzenia, swoją wewnętrzną pewność będzie świecić, co daje odwagę do omówienia trudnych sytuacjach pracować w spokoju, jasne i asertywny sposób.
Mel zdał sobie sprawę, że został utrudniając jego współpracowników, aby go zrozumieć, bo z sarkazmem i cynizmem w głosie. On nie starał się być złośliwy, był po prostu nigdy nie nauczył dobrych nawyków komunikacyjnych, a on bardzo chciał mieć lepsze relacje z jego współpracowników. Tak, Mel postanowił ćwiczyć trzy C jest z komunikatem.
Żeby było jasne, poprosił współpracowników, jeśli musiał powtarzać tego, co powiedział jaśniej.
Aby być w zgodzie, on cofać się na wysokości sarkazmu w głosie - czasem gryzie się w język, zanim słowa wyszedł.
Aby mieć pewność, że zadbał on naprawdę wierzył w to, co starał się wyrazić zanim cokolwiek powiedział.
Mel szybko widział pozytywne rezultaty i podziękował za udostępnienie swojego przełożonego trzy C-tych: "Moja komunikacja z moich współpracowników uległa poprawie wraz Jesteśmy coraz lepiej współpracuje się więcej i jestem o wiele szczęśliwszy w pracy.".
Użyj 3C do tworzenia pozytywnego środowiska pracy
Skuteczna komunikacja w miejscu pracy ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu. Nawet jeśli nie uczą innych umiejętności komunikacyjne dla pracowników, uczyć tych 3 kluczowych umiejętności komunikacyjnych. Mogą one stanowić ogromną różnicę w tworzeniu pozytywnej atmosfery w miejscu pracy, gdzie pracownicy dogadać ze sobą i pomóc sobie nawzajem powodzenia.
Odwiedź http://www.confidencecenter.com/leadership aby uzyskać natychmiastowy dostęp do naszego darmowego Leadership Quiz.
pieca akumulacyjnegoDowiedz się, jak skuteczne są ci jako przełożonego lub kierownika w miejscu pracy zasadniczych umiejętności przywódczych. Wyniki - szczęśliwsi, zmotywowanych pracowników, którzy się dogadać ze sobą i pomagać sobie nawzajem powodzenia.
Jak szczęśliwi są pracownicy? Sprawdzaj z naszego wolnego Employee Morale ocenach. Oceń swoje morale pracowników w 7 kluczowych obszarach. Uzyskaj natychmiastowy dostęp na: http://www.ConfidenceCenter.com
Wpisany przez Harriet Meyerson, prezes Centrum Zaufania.
kabina prysznicowa spa