Wszyscy liderzy workplace chcą udanej pracy, w którym pracownicy współpracują i dogadać się ze sobą. Problem polega na tym, że większość pracowników nie są przeszkoleni w zakresie umiejętności komunikacyjnych, a często przynoszą złe nawyki w pracy, które mogą powodować kłótnie i konflikty. To tworzy negatywną atmosferę w miejscu pracy.

Komunikacja Style Mel powoduje kłopoty z jego współpracowników

Mel jest o nieporozumienia i spory z jego współpracowników na codzień. Często mówi z sarkazmem i cynizmem w głosie, co sprawia, że ??trudno naprawdę sens tego, co mówi. Smutne jest to, że nie zdaje sobie sprawy, że jego styl komunikacji, który stał się nieświadomym nawykiem, leży u podstaw problemów z jego współpracowników.

przełożony Mel zauważył, że miał problemy z jego współpracowników i powiedział mu,

„Jeśli chcesz być zrozumiałe, i to jest cały problem podczas komunikowania się z kimś, to musisz nauczyć się korzystać z tych trzech” C „S” komunikacji „.

W 3 Olejki C jest z komunikatem

Jasno: Nie zakładaj, że ludzie zrozumieli, co pan powiedział. Twoim zadaniem jest, aby jasno określić swoją wiadomość. Wtedy to również odpowiedzialny w celu potwierdzenia tego, co pan powiedział, pytając: „Czy mogę to wytłumaczyć jaśniej?” lub „Czy jest coś nie wyjaśnił jasno?”

mediatorzy warszawa

Bądź konsekwentny: Spójność buduje zaufanie i jest tworzony podczas dopasować słowa zarówno z tonu głosu i język ciała. Jeśli użyjesz sarkazmu lub negatywny język ciała, kiedy twoje słowa są pozytywne, co mówisz będzie mylące i może wywołać gniew. Na przykład, jeśli współpracownik popełni błąd, nie mów: „No, to było świetne” z dezaprobatą na twarzy i sarkazmu w swoim głosie.

Bądź pewny siebie: Prawda jest taka, że ??ludzie wierzą w was do tego stopnia, że ??wierzysz w siebie.