powiększanie ust

Wiedząc, dlaczego, kiedy i jak powiedzieć nie w pracy jest niezbędna do sukcesu zawodowego oraz równowagi między życiem zawodowym. Nie możemy powiedzieć, że nie chce, aby przy pracy ze strachu nie jest lubiany lub gorzej – wyrzuceniu. Jest to po prostu nie jest prawdą, zwłaszcza gdy można nauczyć się mówić NIE taktownie. Zanim będziemy mogli rozmawiać o tym, jak powiedzieć nie, przejdźmy na tej samej stronie, dlaczego i kiedy należy mówić nie ma w pracy i jak można to korzyści zarówno Tobie i Twojemu pracodawcy.

Dlaczego powiedzieć nie w pracy – Oto 4 główne korzyści

Chroń swoją reputację pracy – Mówiąc tak w pracy nie zawsze jest dobre dla ciebie. Jeśli tak powiedział, a potem zrobił złą robotę, bo miał zbyt wiele pracy, wtedy nie tylko czy nie dostać żadnego kredytu za mówienie tak, ale za to reputacja jakości pracy ulegnie uszkodzeniu.

Utrzymanie wysokiej wydajności – Kiedy nauczysz się, jak ma powiedzieć, taktownie, mówiąc: no obniży poziom stresu i będziesz wyważone i owocne dla wszystkich prac wciąż masz na talerzu.

Zwiększ przyjemność pracy – Trudno cieszyć się pracy, jeśli są stale przytłoczony. Mówiąc no czasem można utrzymać zdrową obciążenia pracą i lepiej korzystać z pracy robisz.

Szacunek dla twego słowa – By rozsądnie powiedzieć tak lub nie do dodatkowej pracy, można zbudować reputację słowo i uniknąć łatwo jest po cenach dumpingowych na. Kiedy mówisz tak, praca, powrót będzie wybitna. Kiedy mówisz, że nie, że masz dobry powód, a ludzie będą cię szanować niezależnie.

Kiedy Say No w pracy – O ile nie jest to absolutnie w porządku, aby powiedzieć, że nie w pracy, trzeba będzie to zrobić wybiórczo. To nie jest zdrowe dla Ciebie, aby powiedzieć tak przez cały czas, ale również kariera ograniczenie jeśli nie mówi się cały czas.