Większość miejsc pracy wymaga pracy zespołowej. Każdy pracownik odgrywa swoją rolę w uzyskaniu ogólnej pracę. To, czy on lub ona czuje i jest traktowane jako takie, to jest prawda. Ponieważ praca wymaga interakcji i komunikacji na podstawie dziennego lub tygodniowego, warto nauczyć się kilku podstawowych umiejętności społecznych, które mogą poprawić swoją etykę pracy i środowiska. Ten artykuł może być w stanie pomóc, innych współpracowników, a nawet swojego pracodawcę we wzmacnianiu relacji i pracuje jako zwarta jednostka.
Przyjmowanie Zgłoszenie
Ludzie wiedzą, jak powiedzieć komuś jak być. Wiele osób nie wie, jak słyszę coś o sobie od kogoś innego. Jeśli jesteś jednym z tych ludzi, należy zadać sobie pytanie: "Co to jest, że nie podoba mi się to usłyszał?" Może się okazać, że masz problem z osobą we własnym zakresie lub posiada prywatnego niepewności, które mogą mieć problemy, przed jakimi jesteś. Pamiętaj, aby nie brać tego do siebie, ale zamiast zrobić krok wstecz i pomyśleć o problemie.
Konstruktywna krytyka i Komunikacji
Przed pytaniem coś kogoś, zadaj sobie pytanie: "Czy to, jak chciałabym się zwrócić?" Pamiętaj, aby zachować spokój i być uprzejmy. Ludzie są bardziej elastyczne, gdy nie czują się zagrożeni i zamiast czuć się traktowany jak równy z równym. Nie bądź zbyt krytyczny, a kiedy trzeba być krytyczna, ignorują abstrakcyjne i niepotrzebnych krytykę mówiąc. Zamiast tego, zwróć się do niego:
-Jak myślisz, jak to może być lepiej?
-Jakie są alternatywy do tego?
-Dlaczego wolisz to?
To nie boli, aby słuchać tego, co pracownik lub pracodawca myśli. Może to pomóc w lepszym zrozumieniu i odnoszą się do niego w przyszłości.
Radzenie sobie z Bad News
Wszyscy słyszeliśmy zdanie "Nie zabijaj posłańca".