http://mocuzdrawiania.pl/uzdrawianie-praniczne-poznan/

Większość miejsc pracy wymaga pracy zespołowej. Każdy pracownik odgrywa swoją rolę w uzyskaniu ogólnej pracę. To, czy on lub ona czuje i jest traktowane jako takie, to jest prawda. Ponieważ praca wymaga interakcji i komunikacji na podstawie dziennego lub tygodniowego, warto nauczyć się kilku podstawowych umiejętności społecznych, które mogą poprawić swoją etykę pracy i środowiska. Ten artykuł może być w stanie pomóc, innych współpracowników, a nawet swojego pracodawcę we wzmacnianiu relacji i pracuje jako zwarta jednostka.

Przyjmowanie Zgłoszenie

Ludzie wiedzą, jak powiedzieć komuś jak być. Wiele osób nie wie, jak słyszę coś o sobie od kogoś innego. Jeśli jesteś jednym z tych ludzi, należy zadać sobie pytanie: „Co to jest, że nie podoba mi się to usłyszał?” Może się okazać, że masz problem z osobą we własnym zakresie lub posiada prywatnego niepewności, które mogą mieć problemy, przed jakimi jesteś. Pamiętaj, aby nie brać tego do siebie, ale zamiast zrobić krok wstecz i pomyśleć o problemie.

Konstruktywna krytyka i Komunikacji

Przed pytaniem coś kogoś, zadaj sobie pytanie: „Czy to, jak chciałabym się zwrócić?” Pamiętaj, aby zachować spokój i być uprzejmy. Ludzie są bardziej elastyczne, gdy nie czują się zagrożeni i zamiast czuć się traktowany jak równy z równym. Nie bądź zbyt krytyczny, a kiedy trzeba być krytyczna, ignorują abstrakcyjne i niepotrzebnych krytykę mówiąc. Zamiast tego, zwróć się do niego:

-Jak myślisz, jak to może być lepiej?

-Jakie są alternatywy do tego?

-Dlaczego wolisz to?

To nie boli, aby słuchać tego, co pracownik lub pracodawca myśli. Może to pomóc w lepszym zrozumieniu i odnoszą się do niego w przyszłości.

Radzenie sobie z Bad News

Wszyscy słyszeliśmy zdanie „Nie zabijaj posłańca”.
http://almontgdansk.pl