Naprawdę myślisz, że wszyscy ludzie są podobni? Jesteśmy różni się genetycznie, fizycznie i edukacyjnie. Czy kiedykolwiek został zwolniony i nie wiadomo dlaczego? Komunikacja pochodzi zarówno z ludzi, czy nie? Czy mówisz innym języku? Czego ode mnie oczekujesz? W rzeczywistości, jeśli nie słuchać siebie nawzajem zakładamy ludzie rozumieją wszystko, co powiedział. To coś więcej niż tylko słowa. To dźwięk głosu, szybkość i powolność. Zdolność do dzielenia się niewielkie ilości informacji na raz. Czy musimy dać tylko duże ilości informacji, aby wydostać się punkt po drugiej? Czy jesteśmy zastanawiać, co jest motywacja jest do zadawania takiego pytania? Dwukierunkowy rozmowa jest bardziej wydajne. Jest to najszybszy i najbardziej efektywny sposób komunikowania się.
Istnieje wiele sposobów, aby pozostały interpretowania zachowań. Twoje zachowanie zależy od sytuacji. Rozwój ten był rok w trakcie tworzenia. No Osoby styl jest lepszy niż inne. Jednak, jeśli rozumie się motywacja, zalety i wady każdego z tych wokół ciebie, to może lepiej komunikować się z nimi.
Aby to zrobić, musisz zrozumieć swoje własne cechy, osłabienie, mocne strony, jak również. Nie bądź konflikt, mylone przez oddziaływanie innych. To ćwiczenie jest tylko, aby dowiedzieć się o sobie. Jak przedstawiają i wartość siebie, myśleć i przetwarzać informacje. Zaczynamy rozumieć, dlaczego nie jesteśmy na tej samej drodze intelektualnie, werbalnie za kogoś innego. Mają zupełnie inne wartości i proces myślenia czym my.
opony tychy1. Lepsza komunikacja i relacje poprzez zrozumienie ludzi.
2. Traktuj ludzi tak, jak chcesz być traktowany. Zrozumieć ludzi, jak chcesz być zrozumiany.
3. budowania relacji.
4. Trzy sposoby integrowania informacji patrzeć, słuchać i widzieć.
5. Naucz się sięgnięcie do zasobów wiedzy poprzez twórczych pomysłów w biurze? Personel nie może być wygodne mówienie.
regeneracja wtryskiwaczy